2018年4月16日 星期一

精明媽媽入貨推介識買一定係HKTVMall買文末送你豐富禮物



精明媽媽入貨推介識買一定係HKTVMall買文末送你豐富禮物包
相信大家對HKTVmall一定唔會陌生我三年前經已開始係度入貨唔洗出街、唔洗自己托、坐係屋企經已可以買到所有生活用品今次我買左咁多野都只係五百蚊鬆d!仲送埋貨喎!堅抵
不得不讚HKTVmall真係好多元化!連我想試好耐既紫薯芝士粟米味仙貝都俾我係度搵到正正!大家都知我係面膜控今次又買左幾pack!有樣野真係唔買對唔住自己!就係彩豐行福袋$88有齊哂面膜、沐浴露、椰子油、化妝棉仲平過平價!另外仲入貨好多小兄妹既糧食
有好野一定同大家開心些牙而家係HKTVmall買滿$400即減$100連免運費 優惠碼Re45Ved  今次入左咁多貨!我揀左幾樣野送俾大家!膠原蛋白彈性亮澤面膜+紫薯芝士粟米味仙貝 +B.Duck沐浴露套裝
參加抽獎方法非常簡單
遊戲連結 https://www.facebook.com/sinmamaftm/videos/1969331246471247/
Step 1 Like and share 此活動post
Step 2 留言tag你3位好友話俾佢知「HKTVmall買滿$400即減$100連免運費 優惠碼Re45Ved」
eg「@xxx @xxx @xxx HKTVmall買滿$400即減$100連免運費 優惠碼Re45Ved」
多d係我post(留言多6個號碼)及(讚好文章多3個號碼)抽到機會大大增加ga!
HKTVmall
心動不如行動!咁抵買快d用個優惠碼入貨喇!
https://www.hktvmall.com/downloadapp
優惠碼使用期:16/4-15/5
遊戲截止日:5月15日
得獎者名單將於活動結束後一星期內公佈
#hktvmall #入貨 #禮物包 #生活用品 #送貨 #紫薯 #面膜 #優惠碼#promotioncode #hkblogger #bloggerhk #抽獎 #luckydraw#hkfamily #hklife #hklifestyle #生活品味 #全職媽媽 #精明師奶#hkmum #hkparentsblogger #fulltimemum #hkbeautyblogger#hkbeauty #優惠 #零食控 #kol #hkkol #親子kol #親子推介
歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : sinmamaftm@gmail.com
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...