2018年12月20日 星期四

抗氧化Royale D’or極萃奢華日霜


抗氧化Royale D’or極萃奢華日霜

嘩!呢個聖誕真係多采多姿啊!除咗同小兄妹佢哋玩咗成個聖誕,四圍去聖誕party、 睇燈飾外,我仲去COSWAY美麗肌薈2018活動添
"COSWAY"相信媽咪們對呢個名都並唔陌生, 原來佢哋唔係只係有家庭產品、廚房用具,原來旗下仲有一系列嘅護膚嘅產品添~
今次活動佢地主力推介左 Royale D’or牌子嘅面霜,當中功效都係女仔發夢寐以求添, 係咪都好想知呢?等我Sinmama報導下~

Royale D’or 極萃奢華系列由德國製造,有日霜、晚霜、眼霜。由於我比較注重日間保濕及防曬保養,所以我推介:
Royale D’or極萃奢華日霜(50ml)
佢蘊含豐富營養成份,是蘊含維他命、纖維、礦物質,係皮膚嘅superfood~

我知道佢嘅成份真係好正,有幾樣成份勁啱我地女仔呀~
SOD抗氧化活性成份係一種源自超抗氧化活性物質,呢個成份可以好神奇呀~就係可以消除喺新陳代謝過程中產生嘅有害物質, 而且SOD極具有抗衰老的特殊效果,即係搽左佢無咁易老,真係好啱我呀~


除此之外,佢仲有190種活化合物,除Omega3-6-9加埋極珍貴有Omega7 為皮膚補充全面營養, 針對皮膚的保養功效非常顯著,有效提升保護,幫助皮膚保濕、恢復彈力光澤,還能針對受傷的皮膚達到修復的效果。

一打開樽身已經見到包裝細心,除左打開蓋後係真空密封外,撕開保護膜,還有小白蓋方便使用後面霜保存新鮮。面霜顏色係黃黃地,一試上手質地好滑易推, 皮膚好易吸收,搽左上手真係好保濕。 因為裏面有omega7成份除修復功效仲可增加膠原蛋白,防止水份流失口,鎖水好利害好啱而家乾燥嘅天氣,而且維持肌膚彈性,搽後感覺肌膚即時緊緻左,效果一試見效!


一樽有晒保濕、抗氧化、美白、修復、回復面部彈性及光澤功效!對好啱繁忙媽媽日常出街使用,建議加點防曬 ,因為面部肌膚容易受日光侵襲,咁就出得街,除左保養仲可以修護受損嘅肌膚,一舉兩得真係勁方便


#COSWAY #RoyaleDor #極萃奢華護膚系列 #SeaBuckthorn #皮膚的超級食物

歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : sinmamaftm@gmail.com
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...