2020年5月14日 星期四

✪踏出一小步,改變大世界。為寶寶帶來美好生活環境✪


✪踏出一小步,改變大世界。為寶寶帶來美好生活環境✪

我哋為人父母都希望自己下一代生活得好啲♡其實環境對我哋息息相關✬天氣、食物、環境、海洋...但係又經常被我哋忽略❀

渺小的我...可以做到嘅就係喺自己能力範圍之內盡量減廢❀香妍姐姐之前戒片嘅時候都係全靠環保尿布褲過渡之後成功戒片❀今次三妹Leonie我決定挑戰一下❀係佢三個月之後就開始用環保尿布褲✬不過照顧三個小朋友...再加上復課冇期...洗洗換換尿布褲對我來講的而且確係極大挑戰❀所以我今次決定踏出一小步先♡朝早用尿片.夜晚用環保尿布褲✬因為夜晚換片冇咁密.我諗我應該可以應付得到嘅❀

爸爸今次買咗四條俾我做一個小測試先❀希望我挑戰成功la❀不得不說GreenBeginnings d 環保尿布褲真係好靚♡如果係我去門市揀♡一定唔知揀幾耐..因為實在太多款式花多眼亂❀

✾精明眼提提大家
NaturesPurest 沙田店及尖沙咀店、GreenBeginnings 網購同步優惠進行中
✬選購任何GreenBeginnings 產品即享85折
✬選購2套 試用裝,即送Renew BB 洗衣粉200g 乙盒 (價值HK$40)
✬選購5套 試用裝,即送Renew BB 洗衣粉1000g 乙盒 (價值HK$178)
*優惠期:即日起至5月31日

♡Natures Purest 門市:
沙田新城市廣場三期A203舖
尖沙咀K11 Musea B2樓B213舖

Go Green, Save a Better World for Babies

Green Beginnings natures purest
#GreenBeginnings #NaturesPurest #GoGreen
#環保尿布褲 #環保尿片 #尿布褲 #綠色育兒 #慳錢 #環保小先鋒 #mumlife #準媽媽 #孕媽媽 #孕婦 #嬰兒 #嬰幼兒 #嬰兒用品 #嬰幼兒用品 #香港媽媽 #加油

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...