2018年1月28日 星期日

親手整母乳首飾俾自己同妹妹


親手整左份聖誕禮物俾自己同妹妹
一見鍾情上的母乳首飾話說由湊哥哥果時經已想整但係又唔識整搵人整又好貴所以最尾冇左件事
最近有媽媽介紹新蒲崗新開左間母乳製品專門店口碑好好價錢近非常親民所以就同妹妹去整左幾件母乳首飾,老闆好好人慢慢教我整,由入母乳到封蓋都係我身邊傍住我,包冇失手成個過程只係20分鐘就完成!製成品可以即時拎走 真係快、靚、正
呢度首飾選擇繁多,有母乳、胎髪同臍帶首飾,仲可以整母乳皂同母乳cream,真係諗得出既母乳產品,佢地呢到都可以幫我地整到!勁
老闆好好人,佢話我整母乳首飾同時整母乳皂可以有優惠所以我都整左500ml母乳皂妹妹即時帶住條母乳手鈪好開心完全唔捨得除
母乳路非常艱辛..過程刻骨銘心…留給自己美好的回憶母乳首飾是最好的印記
Aromas Breast Milk Accessories 「母乳胎髪臍帶首飾,母乳皂,擺設及純天然用品」
Email aromajewelrybf@gmail.com
WHATSAPP 96648347
Sin Mama為大家爭取左福利
惠顧任何產品均可享八五折優惠
只需於facebook或電話查詢時說明 Sin Mama介紹就可以有八五折優惠喔
參考價格
母乳首飾
正價$300-$500(視乎款式)
母乳皂
正價 450G $350
折左$298就整到450G母乳皂真係超級抵
#母乳首飾 #母乳皂 #人奶 #人奶皂 #Breastmlik #Handmade #Jewelry #母乳 #母乳吊墜 #人奶飾品 #手工飾品 #母乳飾品 #胎髪 #臍帶 #聖誕禮物 #媽媽 #全職媽媽 #hkmama #Breastfeedmum #Breastfeed#Breastfeeding #人奶媽 #全人奶 #全母乳 #母乳媽媽 #hkblogger #hkkol#親子活動 #記念 #回憶
歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : ie063003@yahoo.com.hk
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...