2018年1月27日 星期六

KO網球手


近期少左出動…好少更新..其實係因為…我又整親條頸..話說兩年前..自己成日揹住哥哥周圍遊山玩水..但係我又不自量力..哥哥一個申腰..我就「黎」左條頸..睇左五次醫生..休息左個幾月先可以正常望人…

三個月前其實因為經常抱妹妹埋身.經常低頭又彎腰…唉..所以又整親條頸…呢次仲要帶左頸箍一星期…好彩X光顯示冇骨刺…我條頸長期受壓都唔係辦法..我一定要向根源解決

媽媽谷好多靚媽都介紹木源綜合矯脊,盤醫師手勢好好,什麼媽媽手、網球手、通通都可以KO!所以我都去拜會下佢!

盤醫師先幫我檢查條頸,然後茶藥酒,等15分鐘後再幫我啪返鬆d筋骨,最後敷上藥貼,感覺即時鬆哂!成個過程只係半個鐘就搞掂,最鍾意佢呢度係唔洗等!之前睇過好多醫生都要一早去拎籌..等大半日先睇到醫生.盤醫師呢度可以電話預約,真係好方便貼心

木源綜合矯脊
地址: 九龍佐敦上海街19號恆福大廈地下
電話: 23174228

#木源綜合矯脊 #盤木源 #整脊 #肩頸痛 #頸痛#blogger #hkblogger #中醫 #針灸 #養生 #媽媽手#網球手 #五十肩

歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : ie063003@yahoo.com.hk
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...