2018年1月28日 星期日

KKdayVIP旅行家專屬體驗 讚岐烏冬親子班


KKdayVIP旅行家專屬體驗 讚岐烏冬親子班
早前同哥哥參加左KKday為VIP舉辦的旅行家專屬體驗讚岐烏冬親子班
鰹烏冬 Katsuo Udon 讃岐烏龍製麺所 所舉行當日同哥哥又食又拎玩得好開心滿載而歸
平時食讚岐烏冬就食得多自己整就真係未試過今次可以參加讚岐烏冬親子班,同哥哥一齊整烏冬真係一個好好既親子體驗我負責猜麵團哥哥負責踩整個過程哥哥都樂在其中最意想不到既係…原來讚岐烏冬係用腳踩麵團的 (有用膠袋隔住,好衛生架)
我地一班有五對親子,玩得好鬆動,導師都好細心講解過程中間我地等麵團熟成時,我地就品嚐左海苔烏冬泠麵同天婦羅 (諗起都再三口味 流哂口水!)哥哥都食唔停 讚不絕口 最尾就係切麵團,大家咪見我手起刀落好似好勁咁 其實我切到粗幼不均衡 好彩導師將麵團一半機切 一半人手切 ,咁我都有一半靚靚成品可以拎番去俾爸爸睇下 整完之後導師即時幫我地煮,等我地即場品嚐番自己既手藝!超貼心!
大家係咪都想參加咁好玩既親子活動呢! 快d follow KKday la!
除左香港親子體驗,仲有台灣架!超過10,000項體驗行程等緊你!快d click入去睇下la!
https://event.kkday.com/zh-hk/event/kkkids…
依家買滿HKD$1000,即可隨機獲得Hello Wong/三家姐/MR.LLH八達嘟貼紙tim!
#kkday #親子遊樂團 #親子 #親子班 #親子體驗 #台灣親子遊 #KKkids #親子活動
歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : ie063003@yahoo.com.hk
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...