2018年7月20日 星期五

La Coupe HONG KONG 化腐朽為神奇 麻甩大媽變正常人




La Coupe HONG KONG 化腐朽為神奇 麻甩大媽變正常人
早前去左La Coupe HONG KONG獻出我人生第一次!染頭髮!其實生完BB之後多左好多白頭髮…經已想染好耐…可惜我天生金啡色底!我又好想染完好似冇染咁…諗黎訟去又冇左件事…
經靚媽好友介紹去左La Coupe HONG KONG染頭髮!人生第一次..其實真係有d緊張..又怕顏色太誇張..又怕一達達
La Coupe HONG KONG專業染髮師真係幫我整到同我本色一樣!好開心!最緊要係冇哂d「白頭髮」啊!!馬上年紀一個圈!!成個日充滿生氣!頭髮有光澤又柔順!成個人醒神哂
不得不讚hair stylist好有心機咁幫我set左個靚髮!令我可以靚住咁走
#人生第一次染頭髮
#其實我個人好守舊
La Coupe HONG KONG
Tel: 22546088/ 22546089
Mon-Sat 10am-8pm , Sun 11am-6pm
Address: 1/F, 86 Wellington St, Central, Hong Kong
Instagram: lacoupehongkong
Facebook: La Coupe HONG KONG/ La Coupe Organic
Website: http://www.lacoupehk.com
#lacoupehk #lacoupehong #lacoupehairdressing #hongkong#hongkongsalon #hairstyles #hkmomblogger #hkinfluencer#hkblogger #bloggerhk #hkblog #hkmama #hkgirl #hkiger #mumlife#lifestyleblogger #hklifestyleblogger #hkmodel #hkmumblogger#hkkol #hkmom #hkmommy #香港媽媽 #親子blogger Sin Sin Lee
歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : sinmamaftm@gmail.com
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...