2018年7月26日 星期四

少女變人妻再成為人母!唔想做黃面婆!?係時候開展Sun(新)‧生活

少女變人妻再成為人母!唔想做黃面婆!?係時候開展Sun(新)‧生活





熱愛運動既我最鍾意係街踩滑板!唔做運動既時候就係冷氣間休息…皮膚唔係哂就處於冷氣間…長期處於缺水狀態!..久而久之皮膚質素差了好好好多.. 連暗瘡都生了不少(哭)

早前做個活新肌細胞重生療程!為皮膚開展Sun(新)‧生活!希望完療程後皮膚可以「重生」,重現光彩!

療程透過四種更生元素剌激皮膚細胞再生,並利用高科技抗氧化技術及"α Sun 活能光線"修復受損細胞,全面改善肌膚各種問題。從此皮膚不再受壓力、環境、年齡、天氣、飲食等影響,可以擁有像陽光燦爛的光澤 Sun(新)肌。



當日來到時先填資料及了解皮膚情況~
皮膚分析:



接下來就始做療程啦:
療程分開四個部份!

第一部份!
四種元素:
迎新:退走老舊角質,迎接光滑嫩肌
革新:消炎控油,回復皮膚水油平衡。
增生:剌激底層膠原增生,令肌膚回復彈性。
重生:減淡色斑及痘印,使皮膚如重生般淨白無瑕。
哇~呢四種元素都係我好想要架!
就依家情況,我最想呢就先係革新啦,
等皮膚回復水油平衡,我就可以再剌激底層膠原增生啦~
美容師將四元素揸上我面時,會feel到暗瘡紅腫嘅位置有D吉吉地,
我皮膚都偏薄一D,加上暗瘡發炎,會感覺大D,
但咁樣亦代表四元素做緊野,
佢幫我D暗瘡燒炎。

第二部份!
使用專效濃縮安瓶精華!因應不同膚質的需要,以O2高壓注氧極速滲透一整支安瓶,深入肌膚源源注入精華入細胞,提升細胞能量, 進一步加強不同的皮膚需要,我呢支精華有「淨化」肌膚嘅作用:



經第一部份去走不好的皮膚細胞,
呢個時候注入源源精華,
感覺太正,完全感到精華經O2高壓注氧,
氧氣和精華都滲入皮膚!

第三部份!
高科技抗氧化技術,H2 氫氣罩裡面有咩感覺?
好舒服架,會feel到有D氣體散落面上,
佢地就係抗自由肌嘅H2 氫氣,
對修復細胞好有幫助!!研究證實,氫氣具有抗氧化作用,可以清除惡性自由基,從人體最基礎的細胞層面修復系統功能,全面改善皮膚健康情況。



呢個高科技藍色罩真心覺得好型仔,
暫時我都未見過其他美容院有!
罩裡面有咩感覺?
好舒服架,會feel到有D氣體散落面上,
佢地就係抗自由肌嘅H2 氫氣,
對修復細胞好有幫助!

第四部份!
罩裡面會做埋第四部份嘅,會放出α Sun 活能光線:提高細胞的活性,促進細胞的新陳代謝及血液循環,刺激膠原蛋白再生,加速傷口癒合的速度,淡斑,消炎殺菌,舒緩鎮靜,凈化肌膚,對淤血和疼痛都有一定療效!

之後倒膜敷mask:



療程過程大約1小時!過程好舒服,皮膚好似一顆幼苗咁,經過專效濃縮安瓶精華灌溉,令肌膚瞬間滋養,柔潤飽滿!再經過高科技抗氧化技術,H2 氫氣修復細胞!令肌膚重生!




話說我好多暗瘡…經前經後仲特別大粒特別痛…做完之後痕癢感馬上消失!暗瘡仲冇咁凸同紅添!最後α Sun 活能光線令成塊面既肌膚膚色變個亮白均勻!可以話係一個全Sun(新)面孔!最最重要係過程非常舒服,無疼痛感覺!





推介推介!呢個新概念療程,
大家可以上Brow Brow Beauty Place了解更多架!

Facebook:https://www.facebook.com/Browbrow.hk/
Instagram:  https://www.instagram.com/browbrow.hk/

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...