2018年10月2日 星期二

餵哺嬰兒小分享~  ​​​​​​​


餵哺嬰兒小分享~ <b&h多功能餵哺用品> 
近排同啲媽咪傾開餵哺嬰兒問題,我都有啲小分享
餵哺嬰兒嘅用具同BB食得好唔好真係息息相關最近我用左系列嘅幾樣好物,我覺得真係好好好值得推介所以同大家分享下用後感喔

講起食得好一定要講下<b&h小牛貝赫玻璃奶樽>先我比妹妹用奶樽之前都seach過資料,呢個奶樽啱晒我,耐熱嗰唔易爛,等等講下呢個奶樽嘅其他好處la
有幾好用
<b&h小牛貝赫玻璃奶樽>

玻璃奶瓶由法國進口,質量有保証
佢係選用純天然高硼矽玻璃, 隔熱性強, 不含BPA,耐熱度高達約200°C,即使高溫消毒亦安全無味,可大大減少使用中摔爛的機率,唔驚好似膠樽咁太熱導致樽身變形問題
清晰的刻度,媽咪掌握寶寶的進食情況
樽口寬口徑設計,放奶粉時唔會四散,洗嘅時間都特別方便清洗,容易處理
奶嘴具防脹氣氣孔設計減少bb嘔奶情況

b&h貝赫玻璃奶瓶咁多優點所以佢榮獲荷花集團頒發「2018至尊媽寶品牌」優秀選-摯愛寶寶餵哺用品組獎項㗎

<b&h3合1暖奶器>
<b&h小牛貝赫玻璃奶樽> 配合埋3合1暖奶器直接加熱真係好方便,不得不提暖奶器一物多用,超抵用

話明暖奶器暖奶係最基本,只需將開水加入奶瓶, 之後放入暖奶器旋鈕至”暖奶”位置, 就可一直恆溫, 餵夜奶當BB要飲奶時加入奶粉沖泡或者母乳加熱都,仲好細心旋鈕外環有小燈光方便夜間沖奶使用
熱食-無論bb粥仔、糊仔、我自己坐月時甚至而家飲用的湯水、補品連杯放入暖奶器保溫,呢個好正呀,隨時暖暖飲用,無需明火加熱,好方便
仲可以做埋小型消毒器,消毒奶嘴, 叉匙等小配件
可根據所選功能加熱到指定的溫度,簡單方便
食得安全方便,清洗部份當然不可鬆懈,等我講埋佢地個清潔劑同埋刷喇
<b&h天然奶瓶清潔刷>

呢個清潔刷唔好睇佢好似大大個,因為佢可以照顧奶瓶樽加埋奶嘴,佢採用柔軟高密度尼龍刷毛,唔會刮擦或損壞以前試過用海棉質地嘅刷,需要你唔會刮花啲樽,不過好快會續少續少咁爛,如果殘留嘅個樽都就大件事

特別彎曲刷頭設計,方便清潔奶瓶底部
手柄前端刷頭可適合清洗奶嘴部份
防滑手柄及掛鉤設計方便使用

<b&h天然奶瓶蔬果清潔液>
呢支清潔液好好作用,我平時除左用嚟洗奶樽、奶嘴外仲會用嚟洗蔬果比小兄妹食,因為而家蔬果好鬼多農藥,仲可以洗餐具玩具等……
蘊含純天然植物萃取成份,安全無毒 ,溫和不傷手,媽咪唔怕洗到對手”鞋“晒
不含磷酸、甲酸、氫氧化鈉、戊二醛、色素、香精、酒精、防腐劑等有害成份,可以放心使用
希望呢個分享幫到餵哺嬰兒嘅你湊小朋友真係好多學問,讓bb食得好,用得健康就係我地嘅心願,有興趣都一齊試下喔
b&h Swiss
www.bnhswiss.hk
#bnh #bnhswiss #暖奶器 #奶瓶清潔刷 #蔬果清潔液 #sinmama#sinmamaftm #全職師奶 #全職師奶SinMama #hkinfluencer #hkblogger#bloggerhk #hkblog #hkmama #mumlife #influencer #hkkol#parentsblogger #hkkids #mamablogger #親子kol #親子blogger#hkmum #hkbaby #babymodel #奶嘴 Sin Sin Lee

歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : sinmamaftm@gmail.com
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...