2018年10月30日 星期二

可以食落肚嘅潤唇膏~Burt's Bees 天然水果系列潤唇膏


❣可以食落肚嘅潤唇膏~Burt's Bees 天然水果系列潤唇膏❣
小兄妹好鍾意模仿我㗎, 見我搽唇膏 ,佢哋又要跟住搽 宜家秋冬季真係需要搽潤唇膏, 小朋友搽得嘅潤唇膏最重要天然無害, 係今個秋冬我搵到支又滋潤又嘅健康仲天然到食得落肚嘅潤唇膏陪住佢地喇!


秋天嘴唇乾燥容易爆拆 , Burt's Bees 天然系列潤唇膏,我買左三支陪伴我地過秋冬,我選左皇牌 Burt's 蜂蜜潤唇膏夠晒滋潤, 有蜂蜜嘅清香, 仲有維他命E補充嘴唇營養, 小兄妹佢哋都選了水果味 ,天然果粒潤唇膏嘅紅莓味同埋菠蘿味,除左夠滋潤,一打開淡淡嘅水果聞到佢地都會搽多幾次


妹妹最鍾意用係蜜蠟皇牌潤唇膏100%全天然,不含鄰苯二甲酸鹽、苯甲酸酯、石油礦脂及酞酸鹽,天然呵護雙唇

我最鍾意係紅桑子天然果粒潤唇膏,配方採用100%天然成分製成,天然果味潤唇膏具有保濕質地和真正的紅桑子果味!保濕蜂蠟,椰子油,葵花籽油和抗氧化的紅桑子萃取,保持乾燥的雙唇濕潤,柔軟和平滑!

保護你同埋家人嘅健康, 揀比小朋友用嘅護膚品一定要無添加、無有害物質、100%全天然,咁先用得放心又安全!

Burt's Bees
#BurtsBees #天然 #潤唇膏 #蜂蜜潤唇膏 #sinmama #sinmamaftm #全職師奶 #全職師奶SinMama #hkinfluencer #hkblogger #bloggerhk#hkblog #hkmama #mumlife #influencer #hkkol #parentsblogger#hkkids #mamablogger #親子kol #親子blogger #beautyblogger#hkbeauty

歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : sinmamaftm@gmail.com
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...