2018年2月6日 星期二

打好英文根基從拼音開始 良師佳校Babington




打好英文根基從拼音開始 良師佳校Babington Education
大家都知道我係放養式教小朋友唔影響生命既事都俾小朋友自己話事哥哥最鍾意踩滑板唱歌同跳舞 近期哥哥好鍾意唱英文歌仲要唱得好清晰有文有路細問先知原來哥哥同班來了一個外籍小朋友哥哥同佢仲好friend添其實我一直都唔覺得要咁快學英文(講真而K1識得表達自己感受而已好叻..唔敢奢求太多)但係其實小朋友佢地而家呢個年期正值海棉期佢地學習吸收能力比我地想像中強好多.而家開始學習會事半功倍喔!!
哥哥英文試簡單對答,又有興趣學同講多d經過一輪搜集後,我地去左師資優良環境舒適的Babington Education學Phonics,透過學習拼音提升英語能力,今次係哥哥第一堂,老師好有耐性哥哥亦好留心,成個學習過程都好輕鬆生動開心唔會有悶場(大家都做過小朋友,老師講野沈悶真係冇心機學架!) 學習內容循序漸進,按照小朋友的進度調整,非常貼心!(老師係正宗外籍人事文法發音絕對正確!信心保證!)
簡單同大家講下哥哥呢個學習班內容
課堂係BE Phonics,可以提升拼音閱讀技巧和拼音拼寫技能,打好根基小朋友就可以獨立閱讀和拼寫!BE Phonics使用Jolly Phonics作為其核心課程,並使用Babington獨特的教學方法和教材進行補充。所有的老師均由英國Jolly Phonics母公司Jolly Learning精心培訓和認證
而家推出左免費試堂優惠喔!!大家快d報名同小朋友一齊去試下吧!
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSf9LxwGQWVKGbP_Nt…/viewform
上過課堂後我真係好驚喜原來哥哥俾我想像中定好多我地應該放手俾小朋友學習任何事情,就好似BLW咁,如果我地唔試,小朋友就越來越遲先自己食野,學英文都係,越遲接觸將來就需要更多時間學習!所以任何事情我都會俾小朋友都做去試一日唔試都唔知小朋友鍾唔鍾意/識唔識做,哥哥而家成日都同我講要返學見Spiderman哥哥!Babington英文班一個星期一堂,呢個設計真係好好,如果日日學就會悶,一星期一次,有期待先有興趣喔!
Babington Education
www.facebook.com/babingtoneducation/
BlogNet 博盟
#BabingtonEducation #Babington #拼音 #閱讀 #技巧 #技能 #獨立#Phonics #JollyPhonics #教學 #教材 #英國 #培訓 #認證 #免費 #試堂 #優惠 #Blognet #博盟 #hkblogger #bloggerhk #mumblogger #hkmum #幼稚園 #英文班 #興趣班 #英文堂 #兩文三語 #母語
歡迎合作試用-邀文-出席活動
Email : ie063003@yahoo.com.hk
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...