2018年2月8日 星期四

INSIGHT抗敏舒緩系列 頭皮痕癢bye bye 毛燥亂髮搞掂哂


INSIGHT抗敏舒緩系列 頭皮痕癢bye bye 毛燥亂髮搞掂哂
步入秋冬,除左皮膚要保養頭髮都要好好護理喔話說早排頭皮敏感..乾燥痕癢..仲勁多頭皮..真係連鬥口都唔想出…一起身經已見到個枕頭勁多雪粒…(超嘔心的…)心情極差…仲要百段痕癢在心頭…果種痛苦…#你懂的..

爸爸見狀即刻同我去屈臣氏睇下有咩洗頭水可以幫我急救經過爸爸精明細心挑選一輪後,我地買左INSIGHT抗敏舒緩系列既洗髮露同護髮膜黎幫我急救

點解我地會選擇INSIGHT抗敏舒緩系列!?
INSIGHT含天然有機成份及0%矽,並通過歐盟國家級安全標準。當中有機成份通過意大利ICEA、歐盟BioAgriCert及法國EcoCert的有機認證
最主要原因係產品安全有效!抗敏舒緩系列專門針對敏感肌膚及因過敏導致頭皮不適人士而設!嚴選珍貴天然有機材料,不含甲醛、MIT、CMIT、二噁烷等,任何人士,包括孕婦及三歲或以上小童都可以放心用喔
當中「有機南瓜萃取」蘊含豐富氨基酸及鋅,有助維持膠原,彈性蛋白增生及舒緩敏感引致的不適,及「有機榅桲萃取」減少皮膚刺激及炎症,同時對抗自由基的侵害

我連續一星期用抗敏舒緩洗髮露洗頭!之後再用埋抗敏舒緩護髮膜,深層滋潤髮絲!而家頭髮變得柔柔亮亮閃閃動人爸爸都讚我頭髮飄逸.香噴噴添(之前落雪果時…真係行近d都唔肯架!)而家仲會幫我吹頭梳髮喔

點入手最抵!?
而家做緊優惠有$20 coupon添!
www.marketingcampaign.com.hk/insight/promotions.php
銷售點
揩定 Watsons HK 屈臣氏
有機兒 Little Organic
Hair Garden
iWatsons
士多 Ztore
Insight HK
www.facebook.com/INSIGHT.hair.HK
www.marketingcampaign.com.hk/insight
#意大利有機無矽 #專業功能頭髮產品 #InsightHK #Insight #抗敏舒緩系列 #頭皮痕癢 #敏感 #頭痕byebye #無矽 #天然 #有機 #屈臣氏獨賣抗敏舒緩系列 #旅行套裝 #敏感洗髮露 #敏感護髮素 #敏感護髮膜 #專業髮型店有售其他系列 #DFS有售其他系列 #頭皮 #防脫髮 #乾髮 #hkparents #beautyblogger #mumblogger #hkblogger#bloggerhk #hkkol #hkfamily #hkmum

歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : ie063003@yahoo.com.hk
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...