2018年2月22日 星期四

星夢郵輪世界夢號海上假期星級之旅

星夢郵輪世界夢號海上假期星級之旅



話說我地一家都係第一次坐遊輪心情極度高漲!(出發前一晚全家都興奮到訓唔著)

小兄妹興奮指數爆哂燈丫 各自將自己寶物放入行李箱
哥哥問「媽咪,坐完船船之後係唔係可以坐飛機架?」
媽咪都想 (一直未去旅行!因為我都唔知我地可唔可以應付到外出兼照顧小兄妹!)今次小試牛刀!近近地三日兩夜游船河!


Day 1
我地七點上船 (未上真船小兄妹見到模型船經已好興奮 !) 我地入住露台客房!小兄妹最鍾意坐係露台食住零食望海景爸爸就鍾意望海放空!我最難忘就係果張特大雙人床我地四口子訓都仲有鬆動喔!房間仲有一張梳化床!小兄妹最鍾意一齊係度玩同睇書!浴室都有驚喜位!提供小童沐浴套裝!有蜂蜜製的沐浴套裝仲有可愛小童牙刷!當然房間既小童拖鞋都一應俱全一入房間經已充滿驚喜!


欣賞完我地個無敵房間就出發食自助晚餐!有哥哥最愛既大蝦蝦吃貨妹妹仲豪食兩碗飯加一個大包


全程爸爸照顧小兄妹我就專心食野
食飽飽係甲板放電一輪就返房沖涼訓覺lu哥哥仲好幫手照顧妹妹添好乖乖喔


Day 2
上半場活動非常豐富!先食自助早餐(估唔到竟然有爸爸最鍾意食既印度小麥米!)

食飽飽之後去放電!打Golf,玩巨型西洋棋!特大積木咩都玩一餐!
 

玩完一大輪就去海景圖書閣睇下書!(我同爸爸就可以休息一下!)

接著就去食午餐!今次我地食中菜!意想不到份量極大!食物味道仲都好夠味!爸爸就最欣賞個湯!

之後就去下一場精彩活動!哥哥最期待玩既小小夢想家!因為佢終於可以一嘗做警察嘅滋味,哥哥成日都話想做police!今日終於可以着住套制服當半日警察!佢仲話妹妹唔聽話所以要拉佢 (根本就係想玩手扣)兄妹情深!妹妹亦非常配合!

船上驚喜活動浪接浪!其中有Tiffany & Co.既抽獎活動!(神祕盒子!要早少少去拎飛!憑飛抽獎喔!)

當然唔少得去食個Tiffany限定Tea啦!外表精緻!味道絕配!


玩左大半日之後爸爸就去腳底按摩鬆一鬆!

船上設有大型理療中心!提供推拿及腳底按摩服務!係海上最大東方理療中心喔!爸爸按完之後讚口不絕!不論技師手勢、環境設施、衛生服務都一流!理療中心更提供水果任食!按摩時仲可以玩住ipad上網服務非常貼心!另有水療按摩池、桑拿室等設施!簡直係帝皇級享受
 


係爸爸按摩同時我就帶哥哥去熊貓夢想天地!佢地提供托兒服務!超讚喔!裡面衛生環境及防護措拖做足!職員非常有愛心丶耐性 !哥哥拖姐姐手入去..頭也不回我接佢去食飯都唔捨得走呢!

爸爸同哥哥都分別去玩既同時,我就同妹妹返房間休息一下! 因為晚上仲有光影Show!爸爸按摩完會合我地就去接哥哥食晚餐!(船上有多間餐廳!食物方面中日韓、星馬泰、甚至打邊爐都有!我地都鍾意就係食麗都餐廳既自助餐!多國美食任君選擇!船上間餐廳都有BB椅同餐具!非常Baby Friendly喔!)爸爸最欣賞藍湖美食既海南雞飯同小籠包!)

食飽飽之後就去甲板睇重頭節目!光影Show! 哥哥超級興奮!跟住音樂舞動全身!




睇完show之後哥哥仍然未捨得返房所以帶佢去精品店行個轉!估唔到竟然有佢最鍾意既士多啤梨餅餅!哥哥仲用自己張房咭俾錢添!

再去埋電子遊戲中心玩車車同夾公仔!大滿足!(收獲豐富,就返房訓lu)

Day3
我地七點起身食過自助早餐之後,再上甲板吹吹風!欣賞一輪到九點半就落船啦!


感謝星夢郵輪-世界夢號令我地四口子渡過一個愉快海上假期!船上仲有好多精彩節目不能盡錄..我地拍左條片!大家睇片吧!(爸爸cut左三日架..請鼓掌)
傳送門:https://www.facebook.com/sinmamaftm/videos/1878470955557277/

睇完我地精彩分享後!大家係咪都想上世界夢號呢!
而家機會嚟啦招集全城Lego迷用你既創意來交換免費享受郵輪假期
#星夢郵輪 誠邀熱愛拼砌模型的朋友,用你既無限想像力,以樂高®積木重新創作美人魚、太空人或以船為主題的模型,再留言分享作品相片,即有機會贏走 #世界夢號【2晚週末郵輪假期】!立即參加,用你一雙手,砌出巨大郵輪夢

遊戲詳情:
https://www.facebook.com/DreamCruisesHQ/posts/1990921744495727:0

遊戲截止日期:2018年3月18日
條款及細則:https://goo.gl/qbZcRm
#DreamCruises #星夢郵輪 #世界夢號 #Worlddream #親子王國#Babykingdom #BKOL #郵歷更大的世界 #ExpandYourWorld #TogetherWeBuildDreams

星夢郵輪
https://www.dreamcruiseline.com/zh-hk/?utm_source=articleHK&utm_medium=website&utm_campaign=familycruising2018&utm_content=Sinmama


沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...