2018年2月6日 星期二

一試愛上 秋冬恩物 椰子森林沐浴露



一試愛上 秋冬恩物 椰子森林沐浴露
踏入秋冬天氣乾燥易甩皮全身都鞋澀澀…好似樹皮咁..自己都唔想摸自己.早排爸爸買左呢支椰子森林沐浴露俾我口碑好好!好多人推介!前兩日試左!真係返唔到轉頭!
點解
首先佢成份天然無任何化學成份原材料由美國運到,全人手後期制作喔!(我地每日都接觸好多化學物品..產品天然真係好重要!減少身體肌膚負擔!人都健康好多!)
當中成份有椰子油、椰粉、 椰奶等!就成為了椰子森林!混合出黎既氣味真係好香天然純正椰子香氣!沖完涼行出黎爸爸都話我香噴噴!同我拖手仔都話我d皮膚滑嘟嘟
椰子森林沐浴露係白色的好RICH, 好CREAMY好似用牛奶沖涼咁!沖完涼皮膚好滋潤!滑不留手!(即時覺得自己變左個貴婦暗爽!)價錢親民,份量大! 250ml一支,好襟用喔
Natural Suds
www.sudsnatural.com/
https://www.facebook.com/natural.suds2015/
#NaturalSuds #椰子森林沐浴露 #Creamy #Coconut #Milk #BodyWash#沐浴露 #椰子油 #椰奶 #CREAMY #恩物 #沖涼 #BlogNet #博盟#sinmama #bloggerhk #hkblogger #hkbeauty #beautyblogger#hkparents #parentsblogger #hkmum #hkmama #shopping #滑嘟嘟
歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : ie063003@yahoo.com.hk
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...