2018年4月16日 星期一

三個月喇!終於可以同大家講喇


三個月喇終於可以同大家講喇
放心我唔係有咩喜事宣佈,只係好興奮想同大家分享我之前做Ultherapy個成果之前對眼有dupdup地架,而家神奇地升返,眼紋仲減淡咗,眼袋又細咗,輪廓緊緻返真係不枉我等咗佢三個月呀
之前都同大家share過我去做Ultherapy去拯救我對攰眼同坊間普通HIFU唔同,Ultherapy做一次就有效,仲可以keep一年,唔洗一年打幾次捱幾次痛如我所料,Ultherapy真係幫到我搵返對精靈眼,影相close up對眼都唔洗驚
一路都有朋友問我嚮邊度有得試做,而家有最新優惠喇去呢個網址登記,可以免費體驗Evvus眼部輪廓拉提療程,仲會幫你做皮膚肌底分析,兼且有NeoStrata Gel Plus啫喱面膜送有興趣嘅就去親身體驗啦
http://bit.ly/CKOLD0418B
Evvus 肌底提升專家
#Ultherapy #眼部輪廓拉提療程 #HIFU #眼紋 #眼袋 #眼下垂 #淚溝#hkblogger #bloggerhk #hkbeauty #beautyblogger #hkmum #hklife#lifestyle #hkkol #kolhk #mumlife

歡迎合作試用·邀文·出席活動
Email : sinmamaftm@gmail.com
Instagram : www.instagram.com/sinmamaftm
Facebook page : www.facebook.com/sinmamaftm

沒有留言:

張貼留言

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑

Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 #好物分享 Ostevit-D嬰幼兒維生素D滴劑 想牙齒健康成長 一定要俾小朋友服用OsteVit-D 澳洲維生素D滴劑 0 - 12歲 兒童適用 每瓶含75000 IU Vitamin D(每滴200 IU) 無糖無色素 每瓶含...